pátek 7. července 2017

Disgusting!

Téměř 3 měsíce jsem na tento blog nic nepřidala.

Tenhle blog, snad naštěstí, nemá tolik čtenářů, aby mě to nějak významně poškodilo (třeba na penězích), ale ublížilo to mým citům. V průběhu těch tří měsíců jsem na tom v jednom období byla poněkud špatně, nechci se na to vymlouvat, ale teď, když je léto a mám konečně čas, bych se snad k tomuhle blogu mohla vrátit.

Ale co na něj začít přidávat, abych si pořád nedopřávala tyhle pauzy? Aby mě to bavilo?

Nechci odejít z českého blogování, ale asi se tak chovám.

Vždycky, když napíšu, jaké změny chystám, nakonec je moc neprovedu, takže to teď nerozepíšu. Ale chci určitě udělat 2 věci: a) zaměřit tenhle blog na svou literární tvorbu a po bůh ví kolika letech ji začít znovu publikovat, b) asi se víc věnovat počítačovým hrám, protože těm se chci i více věnovat do budoucna.

Snad bude tenhle blog do budoucna aktivnější!

A pokud sem ještě čas od času někdo zabloudí, díky. Snad Vám to dokážu vynahradit.


Žádné komentáře:

Okomentovat